20110725

Dek Ilusi Mata. Pelanduk Dua Serupa.


Ada seorang hamba Allah ni kata, muka saya sama dengan muka Altimet dekat atas ni. Katanya, macam abang saya. FYI, hey maaf lah ye, saya tak ada abang kandung okay.


First respond saya= Ya Allah! 
Second respond= Berteka-teki? Part mana yang sama ni? O.o
Third respond= Cuba nak zoom in, zoom out gambar ni.
Fourth respond= OUHH! Dah tau dah tau kot! *Sel-sel otak dah mata aku dah bergabung untuk menjawab teka-teki part mana yang sama or almost the same or maybe tak sama langsung kot as mention by the hamba Allah sorang ni. Ini ilusi permainan mata sahaja.
Fifth respond= No comment for that. Sengih2 + masam2...


Saya tak perlu kot nak bagitahu part mana yang sama OR maybe sama sekali tak sama langsung. Find out sendiri lah kalau berminat jugak nak tahu. Orang kata tak baik jaga tepi kain orang. Mind your own business man! Terharu pun ada orang kata muka Altimet macam abang saya. Saya pun tak tahu menahu. At last kan, saya rasa tak sama langsung but maybe lah kalau sama pun sebab kami sama-sama boleh rapping lagu hip-hop yow. haha kau tak dengar lagi aku rapping...

Thank you lah & saya tahu siapa saya. : )



No comments:

Post a Comment