20110829

Ucapan Aidilfitri 2011

Assalamualaikum semua rakan-rakan pembaca.
Sekarang tiba di penghujung Ramadan & Syawal pula mengambil tempat.
Tak nak cakap panjang-panjang lebar-lebar dah.
Semua pun dah balik kampung & akan balik kampung untuk beraya.



Dear friends & blog's followers,
saya menghulur jari sepuluh, memohon maaf seikhlasnya dari hujung rambut sampai hujung kaki,
if I made mistakessss. Maklumlah, saya manusia biasa.


The most important is
saya nak ucapkan;


"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI"

Let's celebrate this Syawal as our victory after a month of Ramadan.


Ini dia 'kad Raya' kepada siapa yang saya tak berkesempatan nak kirimkan bulan lepas.
Harap kad Raya yang tak seberapa ni dapat dijadikan pengganti diri yang kecil di sisi Allah ni.


Last but not least, enjoy your Raya with your family & foods, of course. ; )




2 comments:

  1. thanks mirul sbb bg kad raya..jemput la ke rumah...:)

    ReplyDelete
  2. Kalau tak ada halangan nanti saya dtg k.. :) Tunggu.

    ReplyDelete