20110821

Membakor Je Lagi

Assalamualaikum. Hari ni 21 Ramadan. Begitu pantas masa berlalu. InsyaAllah kalau panjang umur, tinggal lebih kurang 9 hari lagi kita akan berpuasa.


Puasa puasa jugak. Raya dah prepare ke belum?
Haritu sekali lagi, aku adalah prepare sikit-sikit untuk raya tahun ni. Antaranya membuat biskut raya lagi. Seriously, tahun ni tak ada buat apa-apa, so, rajin-rajinkan diri buat biskut raya.


Aku berkesempatan buat Almond London. This is one of my favourite santapan di hari raya. Mesti!



before dimandikan dengan chocolate 
 


Selepas dimandikan & ditabur warna-warni jadilah. NYUM2!



Tahun ni kasi Almond London lain sikit sebab taburkan warna-warni dekat atas dia. Tahun-tahun lepas just letak almond yang dah dihancur. 


Hasilnya, CANTIK, MENARIK KAU MEMANG THE BOMB SEDAPPP!

cubalah sendiri... : )

                                                                     

2 comments:

  1. superb wehh mirul.
    cayalahhh!
    malu lah aku,
    owang laki terer buat kuih,
    aku ompompuan tak reti langsung kot!
    belajar?
    hahaha memang tak ah,
    karang bukan kuih yang tebako,
    dengan aku2 sekali hangus.

    ReplyDelete