20110427

Mini-exhibition

Assalamualaikum to my blog readers.

Masih dalam mood examintion minggu ini.
So far just ok. Alhamdulillah.

This time saya nak buat 'mini exhibition' untuk gambar yang dah saya menang untuk 2 photography competitions.
(Feel ala-ala professional phographer lah pulak nak exhibit bagai)
Abaikan.

Kalau korang dah baca post saya yang lepas pasal competition yang saya masuk. Later, I'm sure korang nak tengok jugak gambarnya jugak kan?
Tak pasal2 blogger ni cerita pasal dia menang tapi, hasil & buktinya tak ada.
Gambarnya biasa2 je pun.. Kepada kawan2 yang dah tengok tu tahu dah kot.

But, I hope korang dapat tinggalkan komen to polish my skill. Maklumlah saya budak baru belajar.
Thanks a lot for read & give comment. I really appreciate it. :)

Jadinya, untuk menghormati & memenuhi permintaan korang,


DENGAN TAK ADA PERASAAN BANGGANYA 
SUPADUPAMIRUL MEMPERSEMBAHKAN HASIL
KREATIF FOTOGRAFINYA...



UTM World Class: Campus Life as Students




Kemeriahan Tapak Pesta Konvo ke-46




Thank you again. ;)
Jumpa lagi.
Waallahualam.




*those photos are reserved by this blog writer.

4 comments: